Простий спосіб економії стретч-плівки за допомогою палетопакувальника
Виробництва в Україні мають труднощі з економією пакувального матеріалу. Багато компаній досі активно користуються ручним обмотуванням вантажів на піддонах та старими напівавтоматичними палетайзерами без системи попереднього розтягування плівки. На жаль, це призводить до великих витрат матеріалу, а рівень стійкості палети під час транспортування при цьому не завжди влаштовує. Вихід з цієї ситуації дуже простий – перехід на сучасніше обладнання.
Напівавтоматичні палетайзери з моторизованими каретками дозволяють розтягувати стретч-плівку до 400 %, що допомагає заощадити на пакувальному матеріалі. За оптимальних умов функціонування підприємство може заощадити на сировині до 45 % від витрат. Навіть каретки із системами попереднього розтягування 100-200 % відчутно знижують споживання плівки, а упаковка не втрачає при цьому своєї головної захисної функції.
Італійський виробник європейських пакувальних технологій Siat пропонує високотехнологічні палетообмотувачі для універсального та надійного обмотування більшості вантажів на піддонах. В асортименті представлені моделі з поворотною платформою та робот-обмотувач. Для пакування є безліч кареток з різними характеристиками та особливостями. За допомогою додаткових опцій та аксесуарів можна досягти більш комфортних та якісних результатів.
Вартість палетопакувальника та терміни його окупності
Найпростіші моделі напівавтоматичних палетайзерів на європейському ринку коштують приблизно від 4К євро. Це системи без пристроїв із високим коефіцієнтом розтягування плівки. Термін окупності таких машин залежить від успішності та продуктивності виробництва. У деяких випадках може становити від кількох місяців до пів року.
Більш прогресивні моделі із сучасними моторизованими каретками обійдуться компаніям дорожче. При цьому вони демонструють вищу швидкість обмотування, мають ширший функціонал і можуть більше розтягувати матеріал без розривів. За допомогою таких пакувальних систем підприємства можуть більше заощаджувати на сировині та бути ефективнішими.
Вартість обладнання багато в чому залежить від моделі та комплектації. Вкладаючи у фінальну стадію упаковки, виробництва отримують гарантію, що їх вантажі будуть доставлені без проблем. У випадку з палетайзерами рекомендується звернутися до офіційного дистриб'ютора, який допоможе підібрати найкраще рішення для бізнесу та допоможе з обслуговуванням, постачанням запчастин та ремонтом.
Налаштування палетообмотувача та правильна стретч-плівка
Для ефективної економії недостатньо лише придбати обладнання. Необхідно підібрати оптимальний матеріал і, звичайно ж, налаштувати машину під конкретний вантаж.
Стретч-плівка для машинного пакування має відповідати можливостям обладнання. Це має бути якісний матеріал, що має високий рівень розтягування. При виборі стретч-плівки потрібно обов'язково протестувати її на машині. Продукт має бути сертифікований та підходити під конкретні типи вантажів.
Правильні налаштування циклів пакування допоможуть компанії більш надійно та швидко обмотувати продукцію на піддонах, економити на плівці та підвищити рівень продуктивності лінії. Операторам необхідно розуміти, який вантаж і як можна обмотати, де необхідно зробити більше витків, де менше, скільки шарів де наносити і який рівень розтягування поставити.
Щодо цих питань рекомендується звернутися до фахівця, постачальника, який допоможе підібрати правильне та оптимальне рішення для всіх типів вантажів. У пам'яті машини можна зберегти необхідні програми пакування та використовувати їх надалі.
- Команда Манупакеджинг напередодні різдвяних свят щиро бажає всім нашим партнерам та компаніям України процвітання та успішних результатів у новому році!
- Рулонні прес-підбирачі — популярне сільськогосподарське обладнання в Україні. На ринку представлений величезний асортимент професійних та бюджетних моделей від різних виробників. Які машини найпопулярніші серед українських аграріїв та при цьому демонструють найкращі результати? Найпопулярніші прес-підбирачі в Україні та чому саме їх обирають наші фермери. Орієнтуємося на продаж, популярність бренду та ефективність обладнання.