Обслуговування пакувальної лінії
Переваги поєднання автономних і профілактичних стратегій обслуговування обладнання полягають у збільшенні планових робіт порівняно з позаплановими, у здатності прогнозувати виробничі потужності та бюджети на технічне обслуговування з більшою точністю.
Правильне обслуговування пакувальної лінії має вирішальне значення для мінімізації часу простою і зниження витрат. Як найкраще обслуговувати пакувальну лінію?
При правильній стратегії, відповідному інвентарі запасних частин і своєчасних оновлення та підтримки з боку досвідченого постачальника можна значно скоротити незаплановані простої, знизити витрати, продовжити термін служби устаткування і максимально збільшити прибуток. При наявності правильних методів навіть компанії з мінімальною кількістю спеціалізованого персоналу можуть скористатися цими перевагами і оптимізувати роботу пакувальної лінії.
Поради по обслуговуванню
1) Використовуйте стратегії профілактичного обслуговування
Найпростіший рада по обслуговуванню — скласти і дотримуватися графіка профілактичного обслуговування.
Завдання профілактичного обслуговування виконуються кваліфікованим персоналом, наприклад, мають електричні або механічні навички, за заздалегідь встановленим графіком. Деякі завдання потрібно планувати на щомісячною, щоквартальною або навіть щорічній основі, але найбільш важливим аспектом графіка профілактичного обслуговування є його дотримання.
Ці заплановані за часом дії, такі як перевірка і заміна зношених компонентів, мастило устаткування і т. д., призначені для запобігання проблем. Цінність профілактичної перевірки полягає в можливості спланувати простої та необхідні матеріали, а не бути захопленими зненацька при виході з ладу тієї чи іншої деталі.
Ці завдання часто вимагають більш глибокого набору навичок і спеціалізованих інструментів, ніж ті, якими володіє середній оператор верстата, тому їх має виконувати профільний фахівець. Однак у поєднанні зі стратегіями автономного обслуговування невеликий спеціалізований обслуговуючий персонал може керувати відносно великими операціями по упаковці, тому що потреба в аварійному ремонті знижується, а менш кваліфіковані рутинні завдання виконуються механізаторами.
2) Автономні стратегії обслуговування
Найкраща стратегія технічного обслуговування — це та, яка поєднує графіки профілактичного обслуговування з автономним.
Завдання автономного обслуговування засновані на контрольних списках і зосереджені на основних процедурах очищення та огляду, виконуваних операторами машин. У виробничої середовищі світового класу, в якій використовуються обидві стратегії технічного обслуговування, оператори верстатів повинні не тільки управляти своїм обладнанням. Вони знають толк у своєму обладнанні і є першою лінією захисту в тому, що стосується технічного обслуговування.
Операторів навчають розуміти машину, на якій вони працюють, до рівня, де вони можуть виконувати базові завдання по очищенню і перевірки обладнання. При цьому вони допомагають компанії діагностувати проблеми з продуктивністю. Оператор постійно знаходиться біля своєї машини, тому, якщо щось змінюється (шум, швидкість, небажане рух тощо), він може виявити проблеми задовго до запланованого технічного обслуговування. У операторів є контрольні списки завдань, за які вони несуть відповідальність. Їх необхідно виконувати один раз в зміну, день або тиждень. Операторів навчають виконувати їх за допомогою простих візуальних підказок. Ці навчальні наочні посібники точно описують, що вони повинні робити, часто показуючи необхідні інструменти та очікуваний результат. Наприклад, оператори, які повинні очищати деталі машини один раз в день, отримують навчальні зображення із зазначенням того, як необхідно провести цей процес.
У провідних виробничих та пакувальних компаніях кожна людина володіє знаннями і має вирішальне значення для забезпечення надійної роботи. Підприємства використовують навички призначеного обслуговуючого персоналу при плановому профілактичному обслуговуванні та експертів, які керують кожною машиною в автономному режимі, щоб уникнути незапланованих дорогих ремонтів. Переваги поєднання автономних стратегій і стратегій профілактичного обслуговування полягають у збільшенні планового обслуговування порівняно з позаплановим, максимальна доступність обладнання, а також можливість прогнозувати виробничі потужності та бюджети на обслуговування з більшою точністю.
3) Заплануйте заміну зношених компонентів і важливих запасних частин
Надзвичайно важливо мати план заміни компонентів, які зношуються в результаті багаторазового використання обладнання, і критично важливих запасних частин, які призводять до значного простою в разі виходу з ладу. В ідеалі виробники повинні мати ці запчастини на складі, щоб компанії могли негайно замінити їх при необхідності. На багатьох виробничих підприємствах простої із-за очікування хоча б одного дня без деталі можуть бути надзвичайно дорогими, і тому виробники повинні планувати можливість заміни критично важливих компонентів у будь-який час.
Слід проконсультуватися з виробником або постачальником обладнання з приводу списку компонентів, які необхідно тримати під рукою. Рівень необхідних запасів частково залежить від навантаження на лінію, тому потреби кожного виробника індивідуальні. Виробники постійно аналізують потреби своїх клієнтів у цих компонентах і уточнюють необхідний рівень запасів, щоб оптимізувати його для конкретних потреб. Виробники також будуть вести стратегічні запаси рекомендованих запасних частин, щоб вони могли задовольнити потреби як в плановій, так і в аварійній заміні компонентів.
Провідні виробники та постачальники обладнання також пропонують індивідуальні угоди про обслуговування, які синхронізуються з програмами профілактичного обслуговування клієнтів, щоб забезпечити максимальний час безвідмовної роботи виробництва. Ці угоди включають заздалегідь заплановані візити кваліфікованих фахівців з технічного обслуговування на місцях, які можуть оглянути обладнання, замінити всі необхідні зношуються компоненти і навчити операторів і бригади технічного обслуговування. Використання індивідуальних угод може допомогти оптимізувати інвентар запасних частин і забезпечити стабільну і надійну роботу обладнання.
4) Вибирайте виробника і постачальника, який може допомогти в екстреній ситуації
Купуючи машини для упаковки, компанія отримує сервісне обслуговування пакувального обладнання і підтримку, необхідні для безперебійної роботи. Це може бути підтримка по телефону та виїзд спеціаліста на місце. Якщо телефонний дзвінок не може вирішити проблему клієнта, технічні фахівці готові відвідати виробничі потужності, щоб задовольнити будь-які потреби клієнтів, які можуть виникнути в екстрених або запланованих випадках. Важливо обрати виробника, який може забезпечити встановлення та навчання, щоб забезпечити запуск виробничої лінії з новим обладнанням.
5) План оновлення
Останнім ключовим фактором для ефективного обслуговування пакувальної лінії є планування періодичного оновлення програмного та апаратного забезпечення обладнання, щоб уникнути старіння і непередбачених помилок. Зазвичай в електронних системах управління і комп'ютерних системах апаратне і програмне забезпечення може перестати функціонувати. Ця задача може бути інтегрована в щорічне планування технічного обслуговування. Виробники постійно покращують і відновлюють своє обладнання, а також активно вирішують проблеми старіння програмного забезпечення і компонентів машин.
Висновок
Використання комбінації заздалегідь запланованого профілактичного обслуговування та стратегій автономного обслуговування на рівні оператора поставить виробничі та пакувальні лінії на перше місце в плані продуктивності устаткування.
Планування стратегічного інвентарю запчастин, оновлення компонентів при необхідності і використання послуг і підтримки від виробника і постачальника устаткування є важливими в стратегії технічного обслуговування.
Високоефективні стратегії обслуговування допоможуть максимально підвищити продуктивність обладнання.
- Команда Манупакеджинг напередодні різдвяних свят щиро бажає всім нашим партнерам та компаніям України процвітання та успішних результатів у новому році!
- Рулонні прес-підбирачі — популярне сільськогосподарське обладнання в Україні. На ринку представлений величезний асортимент професійних та бюджетних моделей від різних виробників. Які машини найпопулярніші серед українських аграріїв та при цьому демонструють найкращі результати? Найпопулярніші прес-підбирачі в Україні та чому саме їх обирають наші фермери. Орієнтуємося на продаж, популярність бренду та ефективність обладнання.