Як зміниться упаковка в 2020 році?
За минулий 2019 рік упаковка готової тари зазнала масу змін. Покупці стали більш відповідально ставитися до якості упаковки і висувають нові вимоги до стандартів матеріалу.
З часом клієнти стають розбірливими і їх очікування від упаковки стають вище. Її зовнішній вигляд має велике значення і формує сприйняття товару і компанії в цілому. Завдяки дизайну тари можна побудувати позитивний асоціативний ряд у покупця і підвищити лояльність до бренду. Саме тому з кожним роком більше і більше компаній приділяють увагу створенню упаковки для доставки.
Основні завдання, з якими повинна справлятися тара:
• захист виробів від можливих пошкоджень при транспортуванні;
• створення бар'єру між товаром і зовнішнім середовищем;
• підтримка структури палета і надійна фіксація вантажу;
• тип матеріалу і якість угоди;
• презентабельний зовнішній вигляд і дизайн готової упаковки.
Проблема екології
У 21 столітті гостро стоїть проблема із забрудненням зовнішнього середовища. Люди активно намагаються поліпшити ситуацію і використовують різні способи для збереження природи. Це також торкнулося і вимог до пакувальній тарі. Тепер використання екологічно чистих і біорозкладних матеріалів є перевагою у виборі матеріалів для тари. Необхідно використовувати матеріал, який відправляється на вторинну переробку. За деякими даними більш 80% клієнтів готові платити більше за екологічно чисту упаковку.
При цьому не варто забувати, що головна характеристика матеріалу для доставки — це високий показник міцності на розрив. Картон повинен чинити опір при сильному тиску продукції під час її доставки. Він справляється з упаковкою довгомірних і великогабаритних виробів, а також підтримувати структуру піддону.
Нові технології
Технології торкнулися і пакувальної тари. Додаток, що відстежує упаковку і показує її розташування на карті стало невід'ємною частиною логістичних перевезень. Це спрощує процес комунікацій між постачальником та клієнтом. Система спрощує процес зворотного зв'язку, і отримати відгук стає набагато легше. Таким чином фірми стають ближчими до споживача і можуть спілкуватися з ними в режимі онлайн.
Також з часом компанії почали використовувати розумні етикетки. Вони містять у собі QR-код, який має докладну інформацію про склад продукції або вимоги до зберігання. Це допомогло покращити інформативність упаковки і при цьому зберегти її зовнішній вигляд. Покупці сканують код і відкривають сторінку браузера з докладною інструкцією та складом.
Візуалізація продукції
Ще одна концепція, яка стає популярною – це візуалізація товару. Завдяки наявності смарт-пристроїв (VR-очок) можна легко взаємодіяти з готової тарою і більше дізнаватися про сам продукт.
Також фірми часто використовують цифрову печатку для візуалізації виробів. Її можна виготовляти невеликими тиражами і економити на купівлі 3D-моделей або VR-очок. Дана тенденція вийшла на ринок у минулих роках і по сей день є актуальним способом демонстрації товару.
Дизайн упаковки
Як і в індустрії моди, дизайн упаковки розвивається у відповідності з побажаннями клієнтів. Якщо звернути увагу на сучасні тенденції, то можна зрозуміти який зовнішній вигляд тари найбільше вплине на споживача.
У 2020 році очікуються наступні тенденції в дизайні:
• Вінтаж.
Людей тягне до ностальгії по минулому. Це можна використовувати у своїй упаковці, впроваджуючи елементи вінтажного дизайну.
• Мінімалізм.
Велика кількість деталей є відволікаючим чинником для сприйняття упаковки. Зберігаючи простоту і мінімалізм можна легко привернути увагу клієнта до продукту.
• Прозорі деталі.
Чесність важлива для клієнтів. Вони хочуть знати, як виглядає товар, який отримують його. В цьому їм допоможуть прозорі елементи в пакувальній тарі.
• Мобільність.
Габарити пакувальної тари повинні бути компактними і мобільними. Зручність у використанні також є важливим чинником при виборі продукції.
Важливі поради
1) Включите в упаковку інформацію про утилізацію, щоб клієнти знали, як відповідально позбавлятися від продуктів і тари.
2) Використовуйте варіанти упаковки з гофрованого паперу (наприклад, створення картонних коробів з допомогою заклейщиков).
3) Вивчіть детальний склад продукту і перевірте якість його виготовлення.
4) Опитувати клієнтів, щоб дізнатися, які варіанти упаковки будуть зручними у використанні.
- Команда Манупакеджинг напередодні різдвяних свят щиро бажає всім нашим партнерам та компаніям України процвітання та успішних результатів у новому році!
- Рулонні прес-підбирачі — популярне сільськогосподарське обладнання в Україні. На ринку представлений величезний асортимент професійних та бюджетних моделей від різних виробників. Які машини найпопулярніші серед українських аграріїв та при цьому демонструють найкращі результати? Найпопулярніші прес-підбирачі в Україні та чому саме їх обирають наші фермери. Орієнтуємося на продаж, популярність бренду та ефективність обладнання.