Кошик
42 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (67) 547-09-43
вул. Малинська, 18, Київ, Україна
Manupackaging Ukraine — пакувальне обладнання та матеріали
Залишити відгук

Як зміниться упаковка в 2020 році?

Як зміниться упаковка в 2020 році?

За минулий 2019 рік упаковка готової тари зазнала масу змін. Покупці стали більш відповідально ставитися до якості упаковки і висувають нові вимоги до стандартів матеріалу.

 

 

З часом клієнти стають розбірливими і їх очікування від упаковки стають вище. Її зовнішній вигляд має велике значення і формує сприйняття товару і компанії в цілому. Завдяки дизайну тари можна побудувати позитивний асоціативний ряд у покупця і підвищити лояльність до бренду. Саме тому з кожним роком більше і більше компаній приділяють увагу створенню упаковки для доставки.

 

Основні завдання, з якими повинна справлятися тара:

• захист виробів від можливих пошкоджень при транспортуванні;

• створення бар'єру між товаром і зовнішнім середовищем;

• підтримка структури палета і надійна фіксація вантажу;

• тип матеріалу і якість угоди;

• презентабельний зовнішній вигляд і дизайн готової упаковки.

 

Проблема екології

У 21 столітті гостро стоїть проблема із забрудненням зовнішнього середовища. Люди активно намагаються поліпшити ситуацію і використовують різні способи для збереження природи. Це також торкнулося і вимог до пакувальній тарі. Тепер використання екологічно чистих і біорозкладних матеріалів є перевагою у виборі матеріалів для тари. Необхідно використовувати матеріал, який відправляється на вторинну переробку. За деякими даними більш 80% клієнтів готові платити більше за екологічно чисту упаковку.


При цьому не варто забувати, що головна характеристика матеріалу для доставки — це високий показник міцності на розрив. Картон повинен чинити опір при сильному тиску продукції під час її доставки. Він справляється з упаковкою довгомірних і великогабаритних виробів, а також підтримувати структуру піддону.

 

 

Нові технології

Технології торкнулися і пакувальної тари. Додаток, що відстежує упаковку і показує її розташування на карті стало невід'ємною частиною логістичних перевезень. Це спрощує процес комунікацій між постачальником та клієнтом. Система спрощує процес зворотного зв'язку, і отримати відгук стає набагато легше. Таким чином фірми стають ближчими до споживача і можуть спілкуватися з ними в режимі онлайн.

Також з часом компанії почали використовувати розумні етикетки. Вони містять у собі QR-код, який має докладну інформацію про склад продукції або вимоги до зберігання. Це допомогло покращити інформативність упаковки і при цьому зберегти її зовнішній вигляд. Покупці сканують код і відкривають сторінку браузера з докладною інструкцією та складом.

 

Візуалізація продукції

Ще одна концепція, яка стає популярною – це візуалізація товару. Завдяки наявності смарт-пристроїв (VR-очок) можна легко взаємодіяти з готової тарою і більше дізнаватися про сам продукт.

Також фірми часто використовують цифрову печатку для візуалізації виробів. Її можна виготовляти невеликими тиражами і економити на купівлі 3D-моделей або VR-очок. Дана тенденція вийшла на ринок у минулих роках і по сей день є актуальним способом демонстрації товару.


Дизайн упаковки

Як і в індустрії моди, дизайн упаковки розвивається у відповідності з побажаннями клієнтів. Якщо звернути увагу на сучасні тенденції, то можна зрозуміти який зовнішній вигляд тари найбільше вплине на споживача.


 

У 2020 році очікуються наступні тенденції в дизайні:

• Вінтаж.

Людей тягне до ностальгії по минулому. Це можна використовувати у своїй упаковці, впроваджуючи елементи вінтажного дизайну.

• Мінімалізм.

Велика кількість деталей є відволікаючим чинником для сприйняття упаковки. Зберігаючи простоту і мінімалізм можна легко привернути увагу клієнта до продукту.

• Прозорі деталі.

Чесність важлива для клієнтів. Вони хочуть знати, як виглядає товар, який отримують його. В цьому їм допоможуть прозорі елементи в пакувальній тарі.

• Мобільність.

Габарити пакувальної тари повинні бути компактними і мобільними. Зручність у використанні також є важливим чинником при виборі продукції.

 

Важливі поради

1) Включите в упаковку інформацію про утилізацію, щоб клієнти знали, як відповідально позбавлятися від продуктів і тари.
2) Використовуйте варіанти упаковки з гофрованого паперу (наприклад, створення картонних коробів з допомогою заклейщиков).
3) Вивчіть детальний склад продукту і перевірте якість його виготовлення.
4) Опитувати клієнтів, щоб дізнатися, які варіанти упаковки будуть зручними у використанні.
 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner